طراحی سایت

طراحی سایت در اراک

طراحس سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت در اراک , سئو , پشتیبانی رایگان , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت با وردپرس , رایانگان , رایان گام گستر آیندگان ,سامانه پیام کوتاه , شماره خدماتی , چرا طراحی سایت , طراحی سایت چیست , تبدیل وبلاگ به وب سایت , هاست و دامین رایگان یک ساله , سایت , وب سایت

فاکتورهای مهم سئو سال ۲۰۱۸

فاکتورهای مهم سئو سال ۲۰۱۸

در ابتدای هر سال اکثر فاکتورهای سئو به روز رسانی خواهند شد که در شروع سال ۲۰۱۸ فاکتور های زیادی برای سئو معرفی و بررسی شده اند . که ۱۰۰ درصد این فاکتور ها در سالهای اتی پررنگ تر از امسال خواهند شد و بدون تریدی فاکتور های بیشنری با عملکرد های گوناگون به این لیست اضافه خواهند شد . اکنون به بررسی این فاکتور ها خواهیم پرداخت با ماهمراه باشید .

لینک ‌سازی

ساخت لینک برای تمامی وبسایت ‌ها همیشه وجود دارد که محتوای لینک‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد.دریافت لینک برای وبسایت همیشه یکی از مهمترین معیارها در رتبه بندی جستجوگر گوگل بوده است.
ولی درلینک سازی آنچه که مهم تر است و بیشترین اهمیت را دارا میباشد محتوای سایت های لینک دهنده می باشد که میبایست با وبسایت شما مرتبط باشد و همچنین وبسایت لینک دهنده میبایست در رتبه‌ی مناسبی قرار داشته باشد.در لینک‌سازی آنچه که خیلی اهمیت دارد و باید در الویت قرار گیرد کیفیت لینک ها میباشد.
به همین خاطر ساخت لینک یک فرآیندی طولانی میباشد و به مرور زمان و با رعایت تمام اصول مربوطه در آن زمینه انجام بگیرد .

SERP

در سال ۲۰۱۸ serp یکی از مهمترین فاکتور ها در سئو خواهد بود . SERP نتایج جستجو در مورد یک کلمه کلیدی برای یک وبسایت را نشان میدهد که مورد توجه کاربران قرار دارد که موجب شده است تبلیغات موجود در بین نتایج جستجو های کاربران و بازدید کنندگان کمتر شود .

سرعت وبسایت

همانطور که میدانید سرعت وبسایت همیشه یکی از مهمترین معیار ها برای رتبه بندی وبسایت ها توسط گوگل بوده است . سرعت بالا آمدن وبسایت یا به عبارتی لود شدن وبسایت تاثیر بسیار زیادی در سئو و همچنین بازدیدکنندگان وبسایت دارد .
در سال گذشته سرعت لود شدن وبسایت ها یکی از مهمترین فاکتور های رتبه بندی بوده است که بدون شک در سال ۲۰۱۸ نیز این فاکتور پر رنگ تر خواهد شد و بیشتر مورد توجه خواهد گرفت . سرعت استانداردی که گوگل برای وبسایت ها پیشنهاد داده است کمتر از ۳ ثانیه میباشد . پس بهتر است همیشه سرعت وبسایتتان را مورد توجه قرار دهید و سعی کنید سرعت وبسایتتان به پایین ترین حد خود رسد .

تجربه کاربری

گوگل در سالهای اخیر اعلام نموده است که به رضایت کاربران از موتور جستجوی خود اهمیت بیشتری میدهد که حتما در سالهای پیش رو بیشتر اهمیت خواهد داد . پس به این نتیجه خواهیم رسید که یک وبسایت هرچقدر کاربر پسندتر و زیبا تر باشد بازدید وبسایت بیشتر میشود

بک لینک ها

بک لینک به لینک هایی میگویند که شما از وبسایت های دیگر دریافت خواهید نمود .هرچقدر تعداد بک ‌لینک‌های دریافتی از وبسایت ها بیشتر باشد بازدید از وبسایتتان بیشتر خواهد شد و همچنین ترافیک وبسایتتان بالاتر خواهد رفت.لازم به ذکر است که دریافت لینک هایی مرتبط با موضوع وبسایتتان یکی از مهمترین فاکتور ها برای بالا بردن رتبه وبسایت در موتور جستجوگر گوگل میباشد .

اگر وبسایت دیگری نام وبسایت شما را در وب‌سایت خود بکار برده باشد ولی لینکی به وبسایت شما نداده باشد در صورتی که موضوع آن سایت با وبسایت شما مرتبط باشد در موتور جستجو گوگل امتیاز مثبتی برای وبسایت شما در نظرگرفته خواهد شد.

اطلاعات شخصی کاربران

معیار ها و فاکتور های جستجو امروزه تفاوت های زیادی با گذشته داشته است  امروزه فاکتور هایی نظیر تاریخچه جستجوی کاربران و همچنین موقعیت مکانی کاربران مدنظر قرار گرفته میشود پس شما باید تلاش نمایید تا کلمات کلیدی وبسایتتان را بهینه تر کنید و ارزش بیشتری به کلمات کلیدی خود دهید تا در بهترین جایگاه در نتتایج جستجوی گوگل قرار گیرد .

جستجوی تصویری

در سال ۲۰۱۸ حتما یکی از مهمترین فاکتور های سئو جستجوی تصویری خواهد بود زیرا به شما کمک خواهد نمود در نتایج جستجو در سطح بالاتری از نتایج قرار گیرید .
صرف زمان و هزینه برای جستجوی تصویری میتواند در آینده بسیار مفید باشد زیرا جستجوی تصویری همیشه در حال تغییر و پیشرفت میباشد و بازدید کنندگان زیادی را به وبسایت شما خواهد آورد .

جستجوی موبایل

امروزه کاربران تلفن های همراه بیشترین جستجو ها را در موتور های جستجو انجام میدهند که طبق تحقیقات تقریبا ۵۶ درصد از جستجو در گوگل توسط تلفن های همراه انجام میشود .
که د ر سال ۲۰۱۸ این آمار حتما بیشتر نیز خواهد شد پس شما میبایست وبسایتی کاملا ریسپانسیو یا واکنشگرا داشته باشید که با دستگاه های مختلف از جمله تلفن های همراه , تبلت و … به خوبی نمایش داده شود زیرا یکی از مهمترین فاکتور های هر وبسایتی میباشد که در سال ۲۰۱۸ حتما مورد توجه بیشتری قرار گرفته خواهد شد .

جستوجوی صوتی

با افزایش جستجوی کاربران در تلفن های همراه حتما بسیاری از کاربران تمایل به جستجوی صوتی نیز خواهند داشت که باید توجه زیادی به این موضوع داشت . بصورت قطعی جستجوی صوتی در سال ۲۰۱۸ یکی از فاکتور های بسیار مهم خواهد بود .

محتوا

محتوا ها از گذشته تا به امروز یکی از مهمترین فاکتور ها در رتبه بندی بوده اند که این فاکتور حتما در سال ۲۰۱۸ بیشتر مورد توجه قرار گرفته میشود .
سعی کنید همیشه محتوایی جدید تولید نمایید و از کپی نمودن مقالات خودداری نمایید زیرا الگوریتم های پاندا و پنگوئن محتوا های وبسایتان را بررسی میکنند و به محتوا های تولید شده و با کیفیت اهمیت بیشتری خواهند داد .

هوش مصنوعی

فاکتور ها و الگوریتم های هوش مصنوعی روز به روز درحال پیشرفت و تغییر میباشند که موجب میشوند که کاربران بسیار راحت تر به محتوای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند که در سال۲۰۱۸ حتما با پیشرفت بیشتری مواجه خواهد بود .

نتیجه گیری

از مقاله بالا نتیجه خواهیم گرفت که سئو و بهینه سازی در سال ۲۰۱۸ پیشرفت زیادی خواهد داشت و بیشتر الگوریتم های سئو با تغییرات بسیاری مواجه خواهند شد که هدف از این تغییرات راحتی کاربران و کاربر پسند بودن وبسایت ها میباشد .

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *