طراحی سایت

طراحی سایت در اراک

طراحس سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت در اراک , سئو , پشتیبانی رایگان , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت با وردپرس , رایانگان , رایان گام گستر آیندگان ,سامانه پیام کوتاه , شماره خدماتی , چرا طراحی سایت , طراحی سایت چیست , تبدیل وبلاگ به وب سایت , هاست و دامین رایگان یک ساله , سایت , وب سایت

استفاده از بنر تبلیغاتی در وب سایت

بنرهای تبلیغاتی وب سایت ها
امروزه با افزایش کسب و کارهای اینترنتی ونیاز شرکت ها و فروشگاه ها به تبلیغات و بازاریابی بنری در سایت ها رو به افزایش است. تجربیات کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ و کارشناسان شبکه اجتماعی می تواند شما را در اثرگذاری و بهینه سازی این تبلیغات یاری کنند.
اهمیت بنر تبلیغاتی
با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی روش های بازار یابی تغییر کرده و کارآفرینانی که خود را با این تغییرات تطبیق نداده اند نسبت به رقبای خود با رکود بسیار سنگینی روبه رو میشوند. استفاده از بنروبیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر باعث هدر دادن هزینه میشود وبیشتر مردم نسبت به تبلیغات و بنر های سطح شهر بی تفاوت شده اند به همین دلیل شما هر چقدر هم روی این روش برای تبلیغات هزینه و زمان خود را هدر بدهید دیگر مانند گذشته جواب نمیگیرد.
تاثیرتبلیغات بنری در فضای مجازی
تبلیغات بنری و استفاده از آن در فضای مجازی یکی از بهترین روش های مفید و موثراست که به کمک آن می توانید افرادی که به دنبال خدمات و محصولات شما هستن را به سایتتان هدایت کنید. اگر صاحب یک وب سایت هستید میتوانید به گونه ای بنرتبلیغاتی خود را طراحی کنید که بازدید کننده گان با مشاهده وکلیک برروی بنر تبلیغاتی شما وارد صفحه فرود سایتتان شوند. در این روش ابتدا شما باید یک تصویر حرفه ای که محصولات وخدمات شما را به خوبی معرفی میکند راطراحی کنید و سپس این تصویر را در کانال های تلگرام، پیج های اینستاگرام یا سایت های پر بازدید فضای مجازی قراردهید. اگر هم که می خواهید بازدیدکنندگان را به کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام خود هدایت کنید لازم است که آخرین پست های خود را با دقت زیاد و مرتبط با موضوع بنر تبلیغاتی خود قرار دهید.
میزان تبلیغات بنرهای برند معتبرجهان در شبکه های اجتماعی در سال۲۰۱۲ حدود۵میلیارد دلارودر سال ۲۰۱۴ بابیش از ۷ میلیارد دلارودر سال۲۰۱۶ بیش از ۱۰میلیار دلاررسیده است وپیش بینی می شود هرروزه هزینه های تبلیغات و شیوه های تبلیغاتی در این عرصه بیش از پیش شود.
گروه های متفاوت در فضای مجازی با هدف معرفی برند و اطلاع رسانی و افزایش حجم فروش دست به تبلیغات می زنند وباید برای کسب موفقیت بیشتر در زمینه تبلیغات نکاتی را دررابطه با محتوای بنرو ظاهربنر رعایت کنید.
یکی از چالش های ناراحت کننده هنگامی که در حال راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی آنلاین برای سایتتان هستیدوبا آن مواجه میشوید این است که مردم بر روی تبلیغات کلیک نمیکنند. درواقع بسیاری از ابزارهای بیرونی وجود دارد که آنها را از تبلیغات دور میکند، اما این بدان معنا نیست که مشتریان هیچگونه تمایلی برای کلیک بر روی تبلیغات بنری ندارند. بنابراین تبلیغ کنندگان باید کمی خلاقیت در چگونگی ارائه تبلیغات خود داشته باشد یعنی ترفندی به کارگیردکه تبلیغات بنری را برای مشتریان جذاب و وسوسهانگیزکند تا مشتاق شوند بر روی آنها کلیلک کنند.

ویژگی تبلیغات درفضای مجازی
– اثربخشی تبلیغات در فضاهای مجازی(دیجیتال)بیشتراست.
– موضوع تبلیغ با موضوع پیج یا سایت مورد نظرتان همخوانی داشته باشد.
– در تبلیغات مجازی مخاطب را میتوان درگیرکرد و با یک لایک یا کامنت به نظر خواهی یا انجام اقدامات تعاملی دست زد.
– تبلیغات در فضا های مجازی اکثرا آزاردهنده نیست ومخاطب را اذیت نمیکند.
-ارزیابی تبلیغات ومیزان تاثیرآن به راحتی قابل برسی و اندازه گیری نیست.
– تبلیغات در فضای مجازی و وب سایت ها نسبت به تبلیغات سطح شهری بسیار ارزان ترو به صرفه تراست.
– می توان روی مخاطب هر منطقه بر اساس فرهنگ و ویژگی های دموگرافیک آن، تبلیغات کرد.
– تبلیغات در این فضا چند رسانه ای ومولتی مدیا است واز متن, صدا, تصویر,فیلم و…درآن میتوان استفاده کرد.

اگر در وب سایت دیگر تبلیغات خودرا قرارمیدهید باید به این نکته که میان موضوع تبلیغات شما و موضوع پیج یا وب سایت مورد نظرتان همخوانی وجود داشته باشدکه موضوع آن سایت ونوع مخاطبانی که بیشتر ازآن سایت بازدید میکنند عضو جامعه هدف شما هستند وارتباط مفهومی آن سایت با وب سایت خودتان توجه داشته باشیدو به این موضوع که قبل وبعد از بنرتبلیغاتی شما چه چیزی قرار دارد وقرار میگیرد واینکه موضوع آنها با تبلیغات شما همخوانی داشته باشد بسیار مهم است.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *