طراحی سایت

طراحی سایت در اراک

طراحس سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت در اراک , سئو , پشتیبانی رایگان , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت با وردپرس , رایانگان , رایان گام گستر آیندگان ,سامانه پیام کوتاه , شماره خدماتی , چرا طراحی سایت , طراحی سایت چیست , تبدیل وبلاگ به وب سایت , هاست و دامین رایگان یک ساله , سایت , وب سایت

استفاده از بنر تبلیغاتی در وب سایت

بنرهای تبلیغاتی وب‌سایت‌ها

با رشد روزافزون کسب و کارهای اینترنتی، نیاز شرکت‌ها و فروشگاه‌ها به تبلیغات و بازاریابی بنری در سایت‌ها رو به افزایش است. تجربیات کارشناسان در زمینه دیجیتال مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی می‌تواند در اثرگذاری و بهینه‌سازی این تبلیغات به شما یاری دهد.

اهمیت بنر تبلیغاتی

با توجه به گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، روش‌های بازاریابی تغییر کرده و کارآفرینانی که خود را با این تغییرات هماهنگ نکرده‌اند، نسبت به رقبای خود با رکود بسیار سنگینی روبه‌رو می‌شوند. استفاده از بنر و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر باعث اتلاف سرمایه می‌شود و بیشتر مردم نسبت به تبلیغات و بنرهای سطح شهر بی‌توجه شده‌اند، به همین دلیل هر چقدر شما هم بر این روش برای تبلیغات هزینه و زمان خود را صرف کنید، نه تنها مانند گذشته پاسخی دریافت نمی‌کنید بلکه موجب خسارت و زیان شما هم می‌شود.

تاثیرات تبلیغات بنری در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی بنری، نوعی از تبلیغات اینترنتی می‌باشند؛ که توسط  وب‌سایت‌های تبلیغ‌ پذیر روی صفحات مختلف وب قرار می‌گیرد. این نوع تبلیغات آنلاین، علاوه بر معرفی شرکت تبلیغ دهنده، لینک به صفحه وب شرکت را هم نیز شامل می‌شود و سبب افزایش ترافیک وب‌سایت توسط لینک مستقیم به وب‌سایت و نیز نمایش برند تبلیغاتی به کاربران در هر زمان و مکان می‌شود. بسیاری از متخصصین تبلیغات اینترنتی، این تبلیغ را بهترین و اثرگذار تربن انواع تبلیغات می‌دانند. تبلیغات بنری اغلب در فرمت SWF و GIF می‌باشند.

با استفاده از این روش تبلیغ می‌توانید افرادی که به دنبال خدمات و محصولات شما هستند را به سوی سایتتان سوق دهید. اگر مالک یک وب‌سایت هستید می‌توانید به گونه‌ای بنر تبلیغاتی خود را طراحی کنید که بازدید کننده‌گان با مشاهده و کلیک بر روی بنر تبلیغاتی شما وارد صفحه فرود سایتتان شوند. در این روش ابتدا شما باید یک تصویر حرفه‌ای که محصولات و خدمات شما را به خوبی معرفی می‌کند را طراحی کرده و سپس این تصویر را در کانال‌های تلگرام، پیج‌های اینستاگرام و یا سایت‌های پربازدید فضای مجازی قرار دهید. اگر هم می‌خواهید بازدیدکنندگان را به کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام خود هدایت کنید، لازم است آخرین پست‌های خود را با دقت زیاد و مرتبط با موضوع بنر تبلیغاتی خود قرار دهید.

میزان تبلیغات بنری برندهای معتبر جهان در شبکه‌های اجتماعی در سال۲۰۱۲ حدود ۵ میلیارد دلار و در سال ۲۰۱۴ بابیش از ۷ میلیارد دلار و در سال ۲۰۱۶ به بیش از ۱۰میلیار دلار رسیده است وپیش‌بینی می‌شود هرروزه هزینه‌های تبلیغات و شیوه‌های تبلیغاتی در این عرصه بیش از پیش شود.
گروه‌های متفاوت در فضای مجازی با هدف معرفی برند و اطلاع‌رسانی و افزایش حجم فروش دست به تبلیغات می‌زنند و باید برای کسب موفقیت بیشتر در زمینه تبلیغات نکاتی را در رابطه با محتوای بنر و ظاهر آن رعایت کنند.
یکی از چالش‌های نگران‌کننده هنگامی که در حال راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی آنلاین با آن مواجه می‌شوید، این است که مردم بر روی تبلیغات کلیک نمی‌کنند. در واقع بسیاری از ابزارهای بیرونی وجود دارد که آنها را از تبلیغات دور می‌کند، اما این بدان معنا نیست که مشتریان تمایلی برای کلیک بر روی تبلیغات بنری ندارند. لذا تبلیغ کنندگان باید کمی خلاقیت در چگونگی ارائه تبلیغات خود داشته باشند، یعنی ترفند و برنامه‌ریزی به کارگیرند که تبلیغات بنری برای مشتریان جذاب و وسوسه‌انگیز باشد تا مشتاق کلیک و بازدید بر روی آن شوند.

ویژگی تبلیغات در فضای مجازی

– اثربخشی تبلیغات در فضاهای مجازی(دیجیتال) بیشتر است.
– هم‌خوانی موضوع تبلیغ با موضوع پیج یا سایت مورد نظرتان.
– در تبلیغات مجازی مخاطب را می‌توان درگیر کرد و با یک لایک یا کامنت به نظرخواهی یا انجام اقدامات تعاملی دست زد.
– تبلیغات در فضاهای مجازی اکثرا آزاردهنده نیست و مخاطب را اذیت نمی‌کند.
– ارزیابی تبلیغات و میزان تاثیر آن به راحتی قابل بررسی و اندازه‌گیری نیست.
– تبلیغات در فضای مجازی و وب‌سایت‌ها نسبت به تبلیغات سطح شهری بسیار ارزان‌تر و به صرفه‌تر است.
– می‌توان روی مخاطب هر منطقه بر اساس فرهنگ و ویژگی‌های دموگرافیک آن، تبلیغات کرد.
– تبلیغات در این فضا چندرسانه‌ای و مولتی‌مدیا است و از متن، صدا، تصویر، فیلم و… درآن می‌توان استفاده کرد.

در پایان باید به چند نکته توجه داشته باشید از جمله: اگر تبلیغات خود را در وب‌سایت دیگری قرار می‌دهید باید به این نکته که میان موضوع تبلیغات شما و موضوع پیج یا وب‌سایت مورد نظرتان هم‌خوانی وجود داشته باشد، که موضوع آن سایت و نوع مخاطبانی که بیشتر از آن سایت بازدید می‌کنند عضو جامعه هدف شما هستند و ارتباط مفهومی آن سایت با وب‌سایت خودتان توجه داشته باشید و به این موضوع که قبل و بعد از بنر تبلیغاتی شما چه چیزی قرار دارد و قرار می‌گیرد و اینکه موضوع آنها با تبلیغات شما هم‌خوانی داشته باشد بسیار مهم است.

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *